ZO Chovatelů morčat a jiných drobných hlodavců

Přihláška

Přihláška

Tisk Email
(34 hlasů)
Napsal uživatel Ondřej Výšek   
Čtvrtek, 17 Leden 2008 18:37

Pro zájemce o členství :

Pokud máte zájem přihlásit se do Základní organizace chovatelů morčat a jiných drobných hlodavců (dále jen ZO):
  1. Registrujte se pomocí elektronického formuláře - http://www.klubmorcat.cz/vytvorit-ucet.html (elektronická registrace nahrazuje papírovou přihlášku. Tu použijte pouze v případě, kdy nemáte možnost elektronické registrace).
  2. Současně zaplaťte jednorázové zápisné 100 Kč a roční členský příspěvěk podle instrukcí uvedených níže na této stránce. Jako variabilní symbol uveďte Vaše datum narození a do zprávy pro příjemce uveďte Vaše příjmení a jméno.
  3. Oznámení o přijetí zasíláme doporučeně do konce měsíce následujícího po měsíci, ve kterém byla provedena platba zápisného a členského příspěvku (např. do konce února, pokud zaplatíte v lednu). S oznámením obdržíte členský průkaz.
  4. Po přijetí obdržíte email, který zpřístupní Vaše přihlášení na stránky www.klubmorcat.cz

Přidělování názvů chovatelských stanic od 1.1.2010

Od 1.1.2010 není možné registrovat součástí přihlášky do ZO také název chovatelské stanice. Od 1.1.2010 bude nutné žádat o název chovatelské stanice na webových stránkách ÚOK - http://www.rodent.cz/seznam-chovatelskych-stanic. Žádost je možné podat až po zaplacení členských příspěvků a přidělení členského čísla.

Členské příspěvky na kalendářní rok 2010

Zápisné ve výši 100 Kč platí každý nový člen.

Řádný člen dospělý do 18 let *

řádné členství 

400,-

200,-

řádné členství s časopisem Chovatel

700,-

500,-

 
Registrovaný člen (příspěvky ČSCH platí v jiné ZO) dospělý do 18 let *

registrované členství

150,-

75,-

 
Zahraniční člen dospělý do 18 let*

zahraniční člen

500,-

300,-

*) Poznámka: Snížené členské příspěvky pro mladé členy platí člen i za ten rok, ve kterém dosáhne osmnáctých narozenin. Na měsíci narození nezáleží.

Stávající člen, který neuhradí členský příspěvek v termínu daném
organizačním řádem ZO, tj. do 31. 3. příslušného roku, platí navíc
ZÁPISNÉ ve výši 100 Kč
.

Možnosti provedení platby

Úhrada se provádí složenkou typu A nebo převodem na účet.

Číslo účtu:

  0135300369

Kód banky:

  0800

Variabilní symbol:
- pro nové členy

  datum narození ve tvaru DDMMRRRR
(kde DD je den, MM měsíc a RRRR rok)

- pro stávající členy

  číslo členského průkazu
Zpráva pro příjemce:   příjmení a jméno
Adresa majitele účtu:   ČSCH ZO chovatelů morčat a j. dr. hlod.
Bellušova 1843/2
155 00 Praha 5
     

 

Komentářů
Přidat Nový Hledat
+/-
Přidat komentář
Jméno:
Email:
 
Název:
 
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):!:
:?::idea::arrow:
 
Prosím, vložte text z obrázku (anti-SPAM ochrana).
Anička |19.11.2008 19:48
Nerozumím, jak mi pomůže, že budu v klubu registrovaná?
Ondřej Výšek |20.11.2008 13:26
Dobrý den,
registrací v ZO chovatelů morčat a jiných drobných hlodavců se stáváte i členem ČSCH. Některé výstavy jsou pouze pro členy ČSCH, budete moci registrovat zvířata (což bez členství v čsch nelze),...
tadeas |29.12.2008 19:44
muzu bez toho vystavovat morce
Ondřej Výšek |01.01.2009 19:21
Dobrý den, ano, můžete, nicméně pouze na výstavách, které jsou otevřeny nečlenům ČSCH - informujte se u pořadatele u konkrétní výstavy.
Market  - známka do členského průkazu |01.01.2009 14:27
Když jsem v Klubu morčat registrovaná, tak zaplatím příspěvěk na dlší rok a vy mi pošlete známku do průkazu poštou?? Jsem tu teprve jeden rok a´první známka přišla společně s průkazem, tak nevím ajk to je.
Ondřej Výšek |01.01.2009 19:22
Dobrý den, ano je to tak, známka Vám přijde poštou, případně pokud platíte na nějaké akci ZO (schůze,...), tak dostanete známku přímo.
Romana Portlová  - Nevím si rady |07.03.2010 14:03
Dobrý den, nevím si rady jak se mám zaregistrovat,chtěla bych odebírat časopis.Prosím poratte děkuji.
marta  - chs |02.01.2009 21:48
když se zaregistruju sem tak to znamená že mám chs nebo jak mi to pomůže k tomu abych měla chs?děkuji :s
Ondřej Výšek |02.01.2009 22:46
Dobrý den, členem ZO můžete být aniž máte chs. Ale chs nemůžete mít (přinejmenším oficiální) aniž byste byla členem ZO. Když podáte přihlášku, vyplňujete kolonku se jménem CHS, název chs je schvalován, aby nenastala duplicita.
Klára Čechová  - webové stránky |03.01.2009 20:36
Jakým způsobem na stránkách ZO v odkazech můžu zveřejnit webové stránky své CHS?
Ondřej Výšek |26.01.2009 21:12
Dobrý den, po přihlášení na stránky máte možnost upravit Váš uživatelský profil,... Pokud máte potíže s úpravou Vašeho profilu, napište prosím na admin@klubmorcat.cz, vyřešíme :)
milan toth  - clenstvi |11.01.2009 18:56
dobry den nerozmyslali ste nad nami zo Slovenska ako nam tu platbu ulahcit,lebo na prevod pytaju IBAN,a je tam dost velky poplatok,ja som to realizovala cez mamu ale neviem teraz kedy tam pojdem, šek mame uz doma,škoda ze nieje všade to euro vyriešilo by sa moc veci dakuje a prajem všetko najlepšie v roku 20009 Tothova
Ondřej Výšek |26.01.2009 21:10
Dobrý den, další možností je třeba doporučený / cenný dopis do ČR.
Jana Hanzlíková  - Známka |13.01.2009 12:42
Minulý rok jsem se registrovala, přišel mi průkaz ale známka ne-jak je to možné? Letos si zase zaplatím poplatek, doufám že mi známka tentokrát přijde. Jana z Chs Janina
Ondřej Výšek |13.01.2009 23:02
Dobrý den, pokud máte problém s členskou průkazkou / přihláškou / známkou, není nic jednoduššího nežli se ozvat Andree Kroftové. To že dorazila průkazka bez známky je samozřejmě chyba, známka na tento rok přijde poštou.
Hoopla |22.01.2009 18:43
Dobrý den, rozumím tomu dobře, že při platbě členských příspěvků již není třeba dokládat vyplněný evidenční list, neboť je nahrazen uživatelskými profily zde na klubmorcat.cz? Děkuji za odpověď.
Ondřej Výšek |26.01.2009 21:10
Dobrý den, při platbě není potřeba dokládat vůbe nic, pouze zaplatit vhodou formou - do variabilního symbolu zadat číslo Vašeho průkazu. Ano, evidenční listy byly nahrazeny profily zde na webu
Jakub Slabý  - Dotaz |22.01.2009 21:17
Dobrý den. Když si chci zaregistrovat moji CHS a nemám křečky s PP a rodokmenem vadí to? Jde vůbec u vás zaregistrovat chovnou stanici?
Ondřej Výšek |26.01.2009 21:08
Dobrý den, CHS můžete mít samozřejmě registrovánu.
zuzka - Chs od Zuzky  - dotaz na příspěvky |25.01.2009 18:15
mám dotaz ctěla bych zaplatit členský příspěvěk ale ted nevím kolik 2.března mi bude 18 let tak kolik mám zaplatit?členem jsem od 1.10.2008a zaplatila jsem známku tak ted tedy asi dalčí ale kolik mám poslat.dík a dejte vědět prosím co nejdřív at je vše ok.
Ondřej Výšek |26.01.2009 21:07
Dobrý den, snížený poplatek se platí i v roce, kdy dovršíte 18tý rok. Tedy letos platí snížený poplatek narození od roku 1991 včetně. Jinými slovy - zaplaťte poplatek jako do 18ti let
Tereza  - ch.s...více informací |31.01.2009 18:59
Dobrý den četla jsem spoustu článku,ale radši bych chtěla informace od vás...Můžu vás poprosit o veškeré informace o ch.s.? A jestli webovky ch.s. řešíte vy nebo ne...Předem děkuji a omlouvám se za náročnost, ale chci vědět vše co jde, abych neudělala žádnou chybu.
Ondřej Výšek  - Re: ch.s...více informací |31.01.2009 19:42
Dobrý den, abych se přiznal, moc jsem Váš dotaz nepochopil. Jaké informace o chs potřebujete ? Potřebujete vědět proč chs resp. členství v ZO chovatelů morčat a jiných drobných hlodavců je ? A ptáte se, zdali vám uděláme stránky chs nebo se ptáte na informace týkající se chs (profil) na stránkách klubmorcat.cz ? (stránky si musí každý udělat sám) Rád odpovím, ale bohužel nevím na co :) kdyžtak napište email s Vašimi dotazy na admin@klubmorcat.cz
Tereza |31.01.2009 20:12
sama to ani neumím sformulovat :confused: Je toho tolik co bych chtěla vědět...spíš se ptám na profil, chtěla bych vědět vše o této "službě"
Ondřej Výšek |31.01.2009 20:58
OK, zkusím odpovědět, bude to asi delší. Uživatelské profily je jakási "elektronická evidence" členů ZO CHMH, obsahuje informace které se týkají chovatele jako takového - jméno,... informace, které se týkají CHS - název, web, kontakt,... informace které týkají chovu - co chováte,... a informace, které jsou čistě pro použití ZO - rok narození (pro rozlišení mladých chovatelů), číslo člena, platba příspěvků, předplatné chovatele,... Dříve se tyto informace měnily "ručně" na základě odeslání eidenční listiny, nyní jsou tyto informace dostupné jednotlivým členům pod jejich přihlášením - můžete je v případě změny aktualizovat. Některé z těchto informací jsou následně poskytovány na webu - pokud tak zvolíte - a to v části seznam CHS a odkazy. Dále pak pod svým přihlášením můžete podávat inzeráty, které následně můžete upravovat/rušit (nepřihlášení mohou jenom podat inzerát, nemohou upravovat,...). Také můžete mí svou "malou fotogalerii", "knihu návštěv" - na těchto službách se ještě pracuje. To jak pracovat s profilem,... mohu zaslat návod, prozatím není veřejně k dispozici (bude). Pokud máte další dotazy, ptejte se :)
Tereza |01.02.2009 10:39
Děkuju a jak se mohu přihlásit? Jako udělat si profil? :)
Ondřej Výšek |01.02.2009 18:22
Tato možnost je pouze pro registrované členy ZO chovatelů morčat a jiných drobných hlodavců. Při schválení CHS je Vám zaslán email s přihlašovacími údaji. Pokud jste regostrovaný člen a nemáte přihlašovací údaje, pošlete mi číslo Vašeho průkazu na mail a vyřešíme to. Veřejně toto není přístupné
Tereza |01.02.2009 12:52
A ještě jeden malý dotázek:) mám fuzzinku s pp a chtěla bych aby byla chovná je zaevidovaná ZO
moc děkuju a omlouvám se za mojí otravnost :confused:
Ondřej Výšek |01.02.2009 18:23
Tak to musí projít registrací - na to jepotřeba posuzovatel,... domluvte se na výstavě, případně s posuzovatelem
Tereza |01.02.2009 18:34
Děkuju moc :)
Lucinka  - nerozumím |04.02.2009 15:33
Prosím když stáhnu přihlášku a otevřu ji tak tam je otázka "číslo čl. průkazu"??to nechápu..předem díky za odpověď
ondra |04.02.2009 19:13
Přihláška slouží tako "evidenční list člena", pro přihlášení číslo nevyplňujte. Pokud jste členem v jiné ZO, vyplňte číslo průkazu
martina-lucineta  - moje schs lucineta |10.02.2009 15:24
:( Dobrý den mám 20morčat bez pp a chtěla bych si udělat pp chovnou stanici . Název jsem vzala odmé samičky která je uš asi 2roky posmrti Lucineta . Lucineta porodila 40potomků když se to sečte . Prosila bych informace o morčeti bez pp a moc bych chtěla morče s pp za 2 měsíce se narodí nová miminka chtěla bych se zeptat jestli byse daly zaregistrovat do pl. knihy a kvám do Zo. matka je bez PP a otec TÉŽE :( JAK SE TO MÁ ZAŘÍDIT ABY MIMINKA BYLY S PP . Můj název je SKORO CHOVATELSKÁ STANICE LUCINETA B) ALE BOHUŽEL ŽÁDNÉ CHS NEJSME MŮŽEME SE ZAREGISTROVAT POD CHS LUCINETA KDYŽ NE´MÁME MORČATA S PP ? POTŘEBOVALA BYCH CO NEJRYCHLEJŠÍ ODPOVĚD PROSÍM . MOC DĚKUJI .
popřípadě mám i www stránky www.schs-lucineta.wbs.cz po případě co nejrychleji potřebuji odpovědet po případě na vaše stránky nebo na muj e-mail uvedený v komentáři moc děkuji . Martina Dohnalová
Evika |15.03.2009 16:52
Pokud morčata odpovídají standartu můžou být zaregistrována (zapsána do plemenné knihy), pokud ne, tak bohužel. Chovatelskou stanici si můžete zařídit i když nechováte "papíráky", ale bude Vám na nic, protože oficiální rodokmeny nebudete moct vydávat - k tomu je potřeba aby alespoň jeden rodič morčete byl registrovaný. A typuji, že chováte na zvířatech ze zverimexu a tam se málokdy najde zvíře od chovatele, které je k registraci vhodné.
Tím že si zařídíte ChS Vaše zvířata se nestanou papírová.
Jana Obžerová  - clenstvo |17.02.2009 12:36
Dobry, posielam si prihlasku zo Slovenska. Niekde tu bolo spomenute, ze je to mozne poslat aj ako doporuceny cenny list. Na aku adresu ho mam poslat? Pretoze tie poplatky v banke su strasne. Dakujem
Barbora |10.03.2009 16:09
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak dlouho bude trvat, než se stanu členem ZO. Přihlášku jsem odesílala před týdnem. Vím, že je to krátká doba...
Stejně bych chtěla vědět přibližně nějakou dobu.
Děkuju
Jana Kejlová  - Chovatelská stanice osmáků degu |17.03.2009 0:14
Dobrý den, chtěla jsem se zeptata jestli de zapsat chovatelská stanice osmáků degu s pp (certifikátem vydaným od Ivany Hrudkové), jsem vedená jako chovatelská stanice na http://osmak.box.cz/db/. a ještě jestli se dělají výstavy osmáků. Děkuji za odpověď.
AduSh  - iron-maden.blog.cz |12.04.2009 22:44
Dobrý den! Chci se zeptat kolik kč mám zaplatit když se chci přihlásit. Je mi 13. Věčinu věcí za mě zařizuje máma ale tentokrát to nechala na mě a tak to dopadlo :D! Přihlášku mám vyplněnou a peníze budu posílat převodem ze svěho ůčtu. Mám poslat přihlášku a až poté zaplatit 1OOkč zápisně a 2OOkč za rok 2oo9? Nebo jinak? Předem děkuju
Ondřej Výšek |13.04.2009 15:42
Dobrý den,
pokud si přejete "pouze" členství bez tištěného zpravodaje a časopisu chovatel, tak to je 200,- členství na rok 2009 + 100,- zápisné - celkem tedy 300 :)
AduSh |13.04.2009 17:36
Děkuju :o) :cheer:
Kristýna Krečková  - přihláška |16.04.2009 23:01
dobrý den,posílala jsem přihlášku do členství už v březnu,členský příspěvek je taky uhrazen,tak jsem se chtěla zeptat,když mám zájem přihlásit mé morče na výstavu,kde najdu na těchto stránkách přihlášku,nebo co pro to můžu udělat když jste mmě ještě nepotvrdili členství a já se chci výstavy zúčastnit.Děkuji za odpověď ;) Kristýna Krečková
Ondřej Výšek |16.04.2009 23:41
Dobrý den, na výstavu se můžete registrovat, není problém. Pokud by pořadatel požadoval členské číslo, odkazžte jej na ZO s tím, že přihláška je zpravovávána. Podle podmínek : registrace je zpracována nejpozději do konce následujího měsíce po přijetí platby
Neofic. CHS Meerzwijn  - Registrování CHS |16.04.2009 23:01
Dobrý den, mám dotaz který se týka zaregistrování chovatelské stanice, můžu si registrovat chovatelskou stanici kde v ní chovám nešlechtěná myslím tím nečistokrevná (Zwerimexoví) morčata bez PP? A za jak dlouho bude CHS schválena. A nevadí že, napíšu do přihlášky že chovám nešlechtěná místo nečistokrevná? (ono je to asi stejné že?). A mám ještě malý dotaz, když moje morče ze zwerimexu bude odpovídat standartu, bude moc být registrované a mít rodokmen? Děkuji za odpověď!
Ondřej Výšek |16.04.2009 23:44
Dobrý den, registrovat CHS můžete ikdyž nechováte čistokrevná morčata.CHS bude schválena podle podmínek : registrace je zpracována nejpozději do konce následujího měsíce po přijetí platby. Pokud morče bez rodokmenu bude odpovídat standardu může být uchovněno a následně vystaven rodokmen bez uvedení předků.
Adush  - Heslo |20.04.2009 19:39
Dobrý den! Zaregistrovala jsem se a e-mailem mi přišlo heslo pro přihlášení sem. Jenže heslo mi nefunguje :( Nemohly by jste mi poslat znovu tento e-mail třeba s jiným heslem? děkuju Adéla Tesařová Ch.S. Iron Maden
Jana M  - Dotaz |28.04.2009 14:53
Dobrý den, mám dotaz, před asi dvěmi lety jsem měla ChS BlueBerry, zaregistrovanou v ZO, pak jsem ale byla nucena z rodiných důvodů chov zrušit, teď bych se chtěla k chovu vrátit, musím se znovu zaregistrovat? Děkuji za odpověď... JM
Ondřej Výšek |28.04.2009 23:22
Dobrý den, pokud nestihnete členský příspěvěk zaslat do termínu platby - tedy do 31.3. každého roku, tak se musí platit znovu i "zápisné" s tím spočívá i nová registrace.
Jana M  - Dotaz |29.04.2009 8:09
Děkuji za odpověď. Ještě bych se chtěla zeptat, jestli mohu mít stejný název ChS. Děkuji J.M.
Soňa  - Jaký tedy mám být člen? |02.05.2009 12:45
Nějak nechápu rozdíl mezi Řádným členem a Registrovaným členem. Když bych si chtěla založit CHS, zaplatím 300,- nebo 175,-?
Předem děkuji za odpověď.
Ondřej Výšek |02.05.2009 12:51
Dobrý den, pokud již máte průkaz ČSCH, platíte příspěvky ČSCH v jiné ZO, pak budete registrovaný člen. Pokud nejste členem ČSCH, pak budete řádný člen
Martina  - Morče |05.05.2009 18:40
Dobrý den, můžu mít chovatelskou stanici a můžu je chovat, když nemám morčata registrované? Mám skinny a oba mají PP.Díky
Ondřej Výšek |07.05.2009 22:22
Ano, můžete
Michaela |06.05.2009 23:17
Dobrý den.Mám cuy morčata s PP achci se přihlásit do klubu, můžu vydávat miminum PP ikdyž nebudou mít morčátka registrační číslo? Díky moc za odpověď
Ondřej Výšek |07.05.2009 22:23
Dobrý den, PP můžete vydat pouze v případě, kdy je jeden z rodičů registrovaný a Vy budete členem ČSCH, tedy například ZO chovatelů morčat a jiných drobných hlodavců
Šárka |13.05.2009 20:28
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, kde můžu najít STANDARDY morčat. Předem děkuji :)
Ondřej Výšek |31.05.2009 23:32
Dobrý den, lze objednat zde http://www.klubmorcat.cz/Nabidka-ZO/Nabidka-ZO.html případně zakoupit na některé z výstav (cena 50Kč)
Eliška  - Dotaz na členství |31.05.2009 20:33
Mohu se stát čleem i když nejsem členem ČSCH? I když mi je pouze 12 let? I když nemám "papíráky" jen obyčejné zverimexové morčátka, osmáčky a králíka? Když se přihlásím stávám se i členem ČSCH? Jaké bude mít jako člen povinnosti?
Předem děkuji za odpovědi na takové hafo otázek a omlouvám se, jestli to tady někde je napsáno a já ťulpas jsem to nenašla :confused:
Ondřej Výšek |31.05.2009 23:34
Dobrý den, pokud se přihlásíte do ZO, tak se automaticky stáváte i členem ČSCH. Není důležité mít "papíráky" ale mít rád zvířátka :) Povinnosti jsou uvedeny v řádu ČSCH, ale nejsou to žádné brigády,... nic takového.
Eliška  - Ještě 1 dotaz |31.05.2009 20:37
A když se přihlásím musím mít či si založit CHS? :dry:
Ondřej Výšek |31.05.2009 23:34
Nemusíte.
Eliška |01.06.2009 19:45
Mockrát děkuji za odpovědi :)
Eliška |04.06.2009 13:27
Dobrý den nějak se nemůžu vyznat v tý tabulce s popletkama chci se přihlásit do ZO a tak bych chtěla vědět kolik budu místo zápisného ještě platit .děkuji za odpověď.
Ondřej Výšek |04.06.2009 21:16
Dobrý den, zápisné platíte tak jak tak. Záleží na Vašem věku. Pokud Vám bude letos 18 a méně tedy 0-18 let a nejste již členem ČSCH platíte 200 pokud nechcete zpravodaj ani časopis chovatel - to je například... napište co byste chtěla a kolik je vám let, odpovím přesně :)
Eliška |04.06.2009 21:23
Děkuji za odpověď 18 už mi je nebudu chtít spravodaj ale možná časopis ještě nevim rozhodnu se až podle toho kolik budu platit studuju atak nevim co si můžu dovolit.
Eliška |05.06.2009 18:14
Dobrý den ještě se chci zeptat v přihlášce je napsáno jaký plemeno chovam a kolik mam morčat já totiž ještě nemam čistokrevný morčata ty si budu pořizovat až po prázdninách mam jenom dvě zverimexový mam je tam taky napsat.Děkuji za odpověď.
Ondřej Výšek |07.06.2009 23:39
Dobrý den, psát to nemusíte. Tyto informace následně máte možnost upravovat přímo ve Vašem profilu tady na stránkách.
Jana  - Rada ohledně PP |07.06.2009 8:53
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, ale nevím jestli mi poradíte.Kamarádka si koupila od chovatelky, která je u vás v ZO morče s PP. Samička jí byla předána, a paní říkala, že jí nejde pc a že PP pošle hned další den.Ale PP stále nemá. Dá se nějak dál postupovat, aby ty PP dostala? A ta samá samička je na inzerci opět na prodej? Je to možné? :unsure:
Ondřej Výšek |07.06.2009 23:38
Dobrý den, napište mi prosím více info na email admin@klubmorcat.cz situaci se pokusíme nějak vyřešit. Díky za Vaši podporu.
Martina |13.09.2009 16:47
Taky jsem si koupila dvě morčátka údajně s PP, při předání PP nikde. Došlo mi PP e-mailem po 14 dnech přičemž ani jeden z rodičů nebyl registrovaný. Navíc pochybuju o udávané barvě jednoho morčátka - myslím, že to není dalmatin, spíš aguti s bílou :-) No, příště už budu chytřejší :-) Ale holky máme rádi..
Eliška |09.06.2009 19:38
Dobrý den chci se ještě zeptat na ty příspěvky když mi bylo v únoru 18 tak budu platit 400 nebo 200.Děkuji za odpověď.
Ondřej Výšek |09.06.2009 21:50
Dobrý den, pokud Vám bylo 18 letos, pak jste stále "mladý chovatel" - tedy 200. Od příštího to je již jako dospělý.
Bára  - registrace |25.06.2009 13:33
Dobrý den, chtěli jsme se zeptat, jestli když Vám zašleme vyplněnou přihlášku (včetne registrace chs) stává se z nás řádný nebo registrovaný člen? potřebujeme to vědět, kvůli zaslání financí.. a ještě zda finance máme poslat hned jak odešleme i přihlášku či máme vyčkat na nějakou výzvu. Děkujeme
Ondřej Výšek |25.06.2009 21:56
Registrovaný je pouze ten člen, který je již členem ČSCH. Pokud tedy nejste, tak jste za řádného člena. Platbu pošlete s přihláškou
Bára  - ještě jednou já |25.06.2009 18:22
omlouvám se, že znovu obtěžuji, ale ještě mám dotaz ke zpravodaji.. když v přihlášce vyplním, že si jej přeji dostávat elektronicky, znamená to, že když mi není 18 zaplatím jen 200 příspěvek +100 registraci nového člena?
Ondřej Výšek |25.06.2009 21:56
ano
Bára |25.06.2009 21:58
Děkuji moc za odpovědi
Iva  - registrace |27.06.2009 13:09
Dobrý den, koupili sme si morčátka s papírama a chtěli bychom se zeptat co je potřeba udělat proto, aby jejich potomci mohli mít také papíry. Děkuji za odpověď Iva
Ondřej Výšek |23.08.2009 12:16
Dobrý den, aby potomci měli průkaz původu, tak vy jako majitel a chovatel potomků musíte být členem ČSCH a jeden z rodičů musí být zaregistrovaný.
Andrea |04.07.2009 20:59
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat jestli mohu vlastnit chovatelskou stanici ikdyž mi ještě nebylo 18 let. Předem děkuji za odpověď
Ondřej Výšek |23.08.2009 12:15
Ano, je to možné, se souhlasem zákonného zástupce
sára  - Přihláška |06.07.2009 3:37
Dobrý den.Jde nějak jinak získat přihlášku,když momentálně nemám možnost ji vytisknout?Děkuji Sára
Ondřej Výšek |23.08.2009 12:15
Na některé z výstav kde je někdo ze ZO přítomný,doporučuji dopředu kontaktovat Andreu Kroftovou - andrea@klubmorcat.cz
Vašek  - členství |20.07.2009 19:31
Dobrý den, chci si založit CHS na chov skinny morčátek a tak mám otázku na výši příspěvku. Když zaplatím 400 + 100 tak mi bude platit členství puze do 31.3. následujícího roku a nebo do data uhrazení poplatků....děkuji za odpověď.
Ondřej Výšek |23.08.2009 12:14
Dobrý den, členství je platné vždy v daném kalendářním roce, tedy nejpozději do 31.3: následujícího roku
Marina |10.09.2009 16:51
:0 Rozumím tomu dobře, že když teď zaplatím 400+100 Kč, potverzení obdržím do konce následujícího měsíce tj. října a v lednu budu platit zase 400 na rok 2010? Takže vlastně za 400 Kč budu mít členství na 2 měsíce? To je docela špatný, to by se měla platit jen nějaká poměrná část. :confused:
Veronika Auteřická |30.10.2009 13:59
stačí počkat do nového roku a poslat přihlášku až v lednu, nebo v prosinci s poznámkou, že členství chcete až od 1.1.2010
Martina  - změna |21.08.2009 23:51
Dobrý den, chci se zaregistrovat a ráda bych věděla, co všechno najdu ve zpravodaji pokud si ho objednám. Děkuji!
Ondřej Výšek |23.08.2009 12:13
Dobrý den, zpravodaj obsahuje souhrn dění za uplynulé 3 měsíce, info o tom co se děo na výstavách, členské schůze,... + plánované výstavy a akce. Na zpravodaj máte nárok automaticky v elektronické podobě, navíc se platí za papírovou podobu.
Maritna |30.08.2009 22:23
Děkuji za užitečné info! :woohoo:
Mgda |08.09.2009 11:36
Dobrý den,chtěla bych se zeptat,jestli když se přihlásím jako řádný člen bez spravodaje tak mi bude či nebude posílán ani v elektronické podobě.
A ještě,když mam myšky bez pp a chtěla bych aby je měli,tak se mám nejdřív zaregistrovat a pak je posuzovatel posoudí,ale kde takového posuzovatele seženu.
Vým,že asi obtěžuji,ale děkuji moc.
Ondřej Výšek |08.09.2009 15:55
Dobrý den, v žádném případě neobtěžujete :)
Pokud se přihlásíte jako řádný člen, tak zpravodaj budete mít pouze v elektronické podobě (platí se pouze za tištěnou).
Pokud chcete registrovat myšky, nejprve se musíte stát členem ČSCH (tedy např. zde) a pak teprve můžete registrovat myšky a vystavovat jim rodokmeny.
Jitka Nosková |09.09.2009 12:28
Dobrý den, chtěla bych se pozeptat na pár informací. Mám čtyři morčata skinny, ale mám k nim jen papíry o původu z chovatelské stanice. Stačí mi to k registraci do ZO. Pokud budu zaregistrovaná, tak můžu zaregistrovat i potomky od morčat? Ikdyž nejsou s pp? Další informace: Název stanice si mohu zvolit sama nebo mi ho přidělíte? Předem děkuji za informace. Ptám se asi jako úplný blbec, ale zatím s tím nemám žádné zkušenosti.Děkuji Jitka
Hana Křemenová  - Skinníci |11.09.2009 15:42
Dobrý den,
lze na vás získat nějaký kontakt?Icq, skype, e-mail?Také mám skinníky a ráda bych si s vámi popovídala.
Díky Hanka Křemenová
Ondřej Výšek |11.09.2009 21:34
Dobrý den, pro registraci do ZO nemusíte vlastně ani morčata chovat :) Jakmile budete registrovaná, můžete svá morčata registrovat. Pokud nemají vlastní PP, tak jim vy PP vydat nemůžete automaticky (PP můžete vydat morčeti s alespoň jedním rodičem registrovaným). Nicméně po vydání PP můžete jít s morčetem na registraci a pokud posuzovatel usoudí, že odpovídá standardu, může mít PP a bude registrováno. Posuzovatele sežene třeba na výstavě anebo tady http://www.klubmorcat.cz/kontakty.html
Hanusha.a  - Dotaz k chs |10.09.2009 21:38
Dobrý den, kde bych se dověděla, jak postupovat, abych si mohla založit chovnou stanici?
Díky Hanka K.
Ondřej Výšek |11.09.2009 21:30
V tomto článku :) podáte si vyplněnou přihlášku, zaplatíte členský poplatek a zápisné a to je vše.
Hanusha.a  - Ještě k tomu dotazu o chs |12.09.2009 13:14
A pak už jen zadám název chs jaký bych chtěla a splním pár výstav k uchovnění a je to?
Ondřej Výšek |12.09.2009 18:23
Název chs píšete rovnou do přihlášky, pokud se nebude podobat na nějaký existující nebo již použitý, bude schválen. Na výstavy nemusíte, stačí nechat morče posoudit posuzovatelem (nemusí být na výstavě). Pro to abyste měla chs vlastně ani nemusíte mít morčata :)
Hanusha.a  - -//- |13.09.2009 17:07
Tak díky moc za odpověď to jste mě opravdu potěšil...Co nejdříve se na to vrhnu B)
Martina |13.09.2009 16:54
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, kde můžu zaregistrovat morčátka. Jde to jen na výstavě nebo můžu kontaktovat přímo posuzovatele? Koukám tady do kontaktů že tu kousek od nás sídlí paní Eva Dýnková, tak bych nemusela jezdit kvůli registraci 150 km. Děkuji!
Sabina  - přihlášení do klubu |13.09.2009 20:06
Dobrý den, když zaplatím nyní členský poplatek bude mi platit až do září 2010, nebo pouze do konce roku 2009 ?
Děkuji
Veronika Auteřická |30.10.2009 14:02
do konce roku 2009, respektive do 31.3.2010 - do tohoto data musí být zaplacen poplatek na rok 2010
Ondřej Výšek |13.09.2009 22:42
Dobrý den, můžete kontaktovat posuzovatele napřímo. Pokusí se Vám vyjít vstříct.
Patrika |18.09.2009 13:41
Dobrý den,
mám takový dotaz. Chci se stát členem :)Jsem již členem ČKNO a ČKS, ale nevím jestli to stačí a jsem tedy již registrovaný člen.
Děkuji za odpověď
Ondřej Výšek |18.09.2009 16:24
Dobrý den, nevím co přesně zkratky,které zmiňujete, znamenají, ale předpokládám, že se to týká psů. Psi nejsou součástí ČSCH, tedy nejste registrovaný člen.
Anonymní |19.09.2009 13:15
Děkuji za odpověď. Ano týká se to psů. Je to český klub německého ovčáka a český kynologický svaz
cellla  - PP |27.09.2009 8:55
Ahojky když si založím chs a je mi 12 let narodí se mi mladí a chci jim vystavit PP má podpis chovatele podepsat mamka nebo já?
Ondřej Výšek |05.10.2009 19:42
Vy, pokud jste chovatel. Zákonný zástupce dává souhlas s registrací člena
Jana  - chovná stanice |30.09.2009 10:00
Dobrý den,
s přítelem se od příštího roku chceme stát členy ZO a zároveň bychom si chtěli společně zařídit i chovnou stanici. Dá se chovná stanice "registrovat" na nás oba, nebo pouze na jednoho z nás? Děkuji za odpvěď.
Ondřej Výšek |05.10.2009 19:45
CHS by měla být registrována na jednoho s tím, že druhý má právo užívat název chs
cellla |04.10.2009 15:54
Dobrý den poslala sem přihlášku a 300 kč na účet tak doufám že mi brzo odepíšete sou to už 2 týdny.A mohli byste oidpovědět i na další dotazy?
Ondřej Výšek |05.10.2009 19:44
Dobrý den, přihlášky jsou obvykle zpracovávány do konce následujícího měsíce po přijetí. Ve Vašem případě tedy do konce listopadu.
cellla |05.10.2009 19:15
Proč pořád nikdo neodpovídá?
Ondřej Výšek |05.10.2009 19:44
odpověděl jsem :)
Anonymní  - Děkuji za odpovědi |06.10.2009 20:59
Děkuji ale spíše do konce října když sem ji poslala v září ne?:)
Ondřej Výšek |06.10.2009 23:11
Ano,máte pravdu... nějak jsem nepočítal :)
cellla |07.10.2009 7:03
Á to sem ráda děkuji:)
Pája  - Registrace CHS |10.10.2009 18:07
Co mám udělat pro to, abych se stala řádným členem přesně od 1.1.2010? Podat přihlášku a zaplatit roční poplatek během měsíce listopadu, nebo kdy?

Můj druhý dotaz:
Když bych teď (v měsící říjnu) podala přihlášku a zaplatila poplatek, stanu se členem od 1.12.09? Kolik ale činí poplatek za jeden měsíc? Je přeci nesmysl kvůli jednomu poslednímu měsíci roku 2009 platit celých 400 Kč.Jak tomu mám rozumět?
Předem děkuji za odpověď
Veronika Auteřická |30.10.2009 14:12
přihlášku bych poslala během prosince a napsala k ní poznámku, že členství chcete až od 1.1.2010, ale stačí poslat v lednu, členem nemusíte být od 1.1.

členství se platí vždy na kalendářní rok, vedení ZO jsou lidé, kteří toto dělají ve svém volném čase, takže je to pro jednoduchost, aby s tím neměli zbytečnou práci, už tak jí mají dost :)
kkukie |13.10.2009 14:45
Dobrý den,
nejsem členem TO. Ráda bych o členství zažádala. Přihlášku mám vyplněnou, když jí odešlu spolu s členským příspěvkem (cca500kč) Bude mi členství platit pouze do konce roku 2009?Nebo na rok od zažádáíní o členství - tj. do října 2010??Děkuji moc za odpoověď
Veronika Auteřická |30.10.2009 14:13
do konce roku 2009
kkukie |13.10.2009 14:47
omluvám se, čleme ZO
cella |27.10.2009 17:21
Dobrý den opslala sem minulý měsíc přihlášku a ještě mi nic neposlali..Ale hned v des s přihláškou sem poslala i 300kč!Tak kdy by mi to mělo přijít?
Veronika Auteřická |30.10.2009 14:16
zkuste napsat na andrea@klubmorcat.cz jestli přihláška došla, paní o tom bude vědět
cellla |02.11.2009 14:08
Dobře zkusím děkuji
cellla  - 3 dny a nic |03.11.2009 14:17
Pořád neodpověděla:(Už čekám 3 dny.
Marta Skoumalová  - Převádí se členské příspěvky i na další rok? |14.11.2009 21:29
Dobrý den,chtěla bych se zeptat když si chci zřídit CHS a zaplatím členské příspěvky ještě v roku 2009,tak to mi bude platit jen do konce roku 2009 a nebo od data zaplacení tedy 12 měsíců což vychází nějak do 12.2010?
Ondřej Výšek |17.11.2009 12:04
Dobrý den, nepřenáší. Doporučuji počkat několik dní, od prosince bude možné platit členství na rok 2010.
Marta Skoumalová |17.11.2009 18:39
Děkuji za odpověď.
Eliška  - příspěvek |10.01.2010 15:21
dobrý den chci se zeptat když jsem členem ČSCH tak jsem řádný člen nebo registrovaný děkuji za odpověĎ
Ilona Březinová  - Jak se přihlásit? |13.01.2010 9:42
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat jestli mám přihlášku poslat poštou a nebo stačí tady vyplnit ten elektronický formulář?
Michaela Králíčková  - přihláška |13.01.2010 10:27
Dobrý den, elektronické přihlášení plně nahrazuje papírovou přihlášku, vše se tím zjednodušuje :o) tudíž nemusíte nic posílat v dopise, stačí vyplnit jen to, co je v téhle elektronické přihlášce. Plus se k tomu váží poplatky, které je nutno uhradit.
Hezký den, Míša K.
Ilona Březinová |13.01.2010 13:02
Děkuji za odpověď.
Mirka  - dotaz na CHS |19.01.2010 14:50
Dobrý den mám dotaz, který se týká chovatelské stanice. Je mě jasné, že tu si zaregistruji až po členství v ZO, ale zajímalo by mě, pokud budu mít registrovanou CHS a na nějaký čas třeba vystoupím z členství ZO - zda může být můj název CHS znovu schválen někomu jinému. děkuji za odpověď.
Ondřej Výšek |19.01.2010 18:33
Dobrý den, jak je uvedeno na webu ÚOK, která spravuje CHS, registrace je "doživotní", tedy není možné přidělit jméno někomu jinému.
Mirka |19.01.2010 19:22
Moc děkuji za odpověď, předpokládám, že se sama mohu k názvu vrátit i po přerušení členství.
Ondřej Výšek |21.01.2010 18:58
Přesně tak - tedy pokud to bude pod stejným členským číslem.
Tomáš Kmenta  - CHS PRINCES |21.01.2010 11:36
Dobry den,mam dotaz ohledne poplatku.Jsem registrovany v ZO Českomoravskych chovatelu a chtel bych ze ZO chovatelu morcat a drobnych hlodavcu vystoupit.Co mam pro to udelat?Dekuji za odpoved.
Ondřej Výšek |21.01.2010 15:08
Dobrý den, pokud je Vám více jak 18 a v jiné (jakékoliv) ZO řídně platíte členství, tak je potřeba uhrait zápisné a poplatek za registrované členství (100 + 150). Pokud je Vám méně jak 18, pak to je 100 + 75
Tomas kmenta  - chs Princes |21.01.2010 16:52
Asi jste me nepochopil,poprve sem se zaregistrovat do vasi ZO a loni jsem presel k ZO Ceskomoravskych chovatelu a tam chci take zustat.Co musim udelat,abych u Vas nebyl veden?
Ondřej Výšek |21.01.2010 18:57
Dobrý den, omlouvám se, špatně jsem četl. Pak stačí nezaplatit a počkat do začátku dubna. Pokud to chcete urychlit, napište žádost paní Kroftové.
Katka  - Jméno CHS |22.01.2010 11:25
Když se registruje a schvaluje název CHS, kontroluje se, zda se jméno neshoduje s již zaregistrovaným názvem, ale pod jménem jiného majitele, pouze v registru drobných hlodavců či se to také porovnává se všemi názvy a majiteli CHS (psů, koček, ...), co byli či nyní existují?
Ondřej Výšek |22.01.2010 17:25
Dobrý den, při registraci se kontroluje členské číslo, tedy není možné mít pod jedním průkazem více CHS - to ověřuje daná ZO. Pravidla pro CHS nejsou v ČSCH (kde jsou kočky) nijak stanovena nebo upravena, tedy se jedná o CHS, které spadají pod ÚOK chovatelů morčat a jiných drobných hlodavců. Psi vůbec nejsou v ČSCH, tam tedy není možné kontrolovat vůbec nic. Při schvalování se kontroluje nejenom stejný název, ale i podobnost na existující název. Některé žádosti byly již zamítnuty, protože se podobaly na existující názvy. Díky tomu, že název je "celoživotní", nemůže vzniknout stejný či podobný název chs ikdyž původní již neexistuje.
Gabča  - dotaz |24.01.2010 10:06
Dobrý den,chci se prosím Vás zeptat musím si nechat zaregistrovat morčata kvůli výstavám a morčátka když chci mít s pp musím mít registraci a kde dostanu ty papíry na vyplnění původu.děkuji G.Dvořáková
Michaela Králíčková |24.01.2010 12:18
Dobrý den,
morčata si nenecháváte registrovat kvůli výstavám, ale kvůli dalšímu použití do vašeho chovu. Registrace = uchovnění. Měla by to být pro chovatele jakousi cestou, aby jeho chov měl hlavu a patu. Pokud budete odchovávat morčata odpovídající co nejvíc Standardu, pak s nimi můžete i na výstavy, kde si změříte "sílu" s konkurencí. Někdo ale chová a na výstavy nejezdí, je to dobrovolná činnost a nikdo vás do ní nenutí, ale je to vcelku zpestření a hlavně vidíte jaká morčata vyhrávají a pokud se zdržíte u posuzování, dozvíte se nemálo věcí ohledně celého posouzení morčete. Nicméně i na výstavách se dají morčata registrovat, de fakto všude, kde se objeví posuzovatel :)
Pokud chcete vydávat PP, ta předpokládám, že jste členem některé ZO a máte uhrazené poplatky a vaše chovná morčata již PP mají. Pokud se jedná o vystavení PP mláďatům, tak alespOń jeden rodič musí být registrovaný a mláďata by měla odpovídat Standardu, aby se nestalo, že se vystaví PP třeba 3 vírkatému peruánci nebo něco podobného, prostě morčeti, které do budoucna registrací uričtě neprojde. Ideální v takovémhle případě vystavit VP - Výpis Předků -, který je skoro stejný jako PP, akorát nahoře na přední straně není uveden UOK a ČSCH, které tam bývají vypsány celým názvem, ne zkratkou. PP by měla mít opravdu jen standardní zvířata, která dále budou použita do chovu. někdy bohužel narazíte na chovatele, který tak jak tak vystaví PP a pak se ale budoucí majitel u registrace diví :( tudíž by měl být chovatel soudný.
PP si můžete stáhnout zde na stránkách, sekce "stažení souborů", tam ho najdete a vypíšete podle předvolených kolonek.
Míša K.

Valinecka  - Chovatelská stanice?? |24.01.2010 22:39
Dobrý den,
mohla bych se zeptat, jak založit chovnou stanici? Mám všechna svá morčata s PP a ráda bych je vydávala i jejich potomkům. Bohužel nevím jak a kde ji registrovat. Děkuji za brzkou odpověď.
Michaela Králíčková  - :) |25.01.2010 15:56
Dobrý den,
vše podstatné máte napsané nahoře :o) Pokud chcete mít chov morčat s PP, je nutné stát se členem v některé specializované ZO a platit členské příspěky, každý rok. Nahoře je i jak si poptáte název ch.s. a pokud se váš název nebude shodovat s něčím jiným, schválí se a můžete vesele začít chovat oficiálně :o) PP je možno vydat mláďatům, kde alespoń jeden rodič je registrovaný a pokud mláďata odpovídají Standardu :o)
Míša K.
Tomáš P.  - Pomoc ... |03.02.2010 19:32
Dobrý den,
Potřebuji poradit o registraci a zasilani penez moc to nechapu to mam jako vyplnit tu elektronickou prihlasku ?
A pak to nechapu, jeste mi neni 18 a driv musel byt podpis rodicu a ted ne ? A penize muzu poslat slozenkou ? .Dekuji predem za odpoved
Aneta  - dotaz |03.02.2010 21:41
Ahojky,
dnes mi přišel email, že mi byla přidělena registrace. Když si zde vyplním uživatelské jméno a heslo, a chci se přihlásit, hlásí mi to chybu. Vyplňuji správně do políčka heslo své přidělené členské číslo?
Ondřej Výšek |03.02.2010 22:58
Dobrý den, nikoliv, do hesla vyplňujete heslo, které jste si zvolila při registraci. Pokud byste měla další problémy s přihlášením, kontaktujte mne
Aneta Jungerová  - Členství v ZO koček |05.02.2010 9:29
Dobrý den,

chápu dobře, pokud jsem člen jiné ZO, tedy například ZO koček, platím jen 150,- ?

Děkuji,

S podravem,
Jungerová
Markéta  - vrhy |07.02.2010 9:24
Dobrý den,
pokud jsem do teď odchovávala mláďata potkanů takzvaně neoficiálně a nyní se chci zaregistrovat, musím začínat vrhy od písmene A nebo mohu dále jet tak jak jsem skončila s ,,neoficiálními" vrhy, jsou na to nějaká pravidla?
Děkuji za opověď
Michaela Králíčková |09.02.2010 0:12
Dobrý den,
pokud si založíte oficiální ch.s., jedete s čistým štítem, protože vaše vrhy nemohli mít PP, což teď budou i moci mít, pokud splníte žádaná kritéria pro vydání PP. Vrhy budou od A a budou mít "příjmení" vaší ch.s. Ale samozřejmě nic nebrání tomu, abyste si dala na web informaci o předchozích vrzích a i info o rodičích a klidně i fota mláďat. Jen nebudou oficiálně zahrnuti do počítaných vrhů. Ideální bude, když si napíšete některé z posuzovatelek potkanů přímo a poptáte se, budete mít informaci přímo od zdroje :o) konktakt na ně je zde na webu v sekci konktakty.
Jana  - Registrace mláďat |10.02.2010 16:21
Jak se prosím postupuje, když si párek skinny morčat nechám teprve nechám zaregistrovat a chci mláďata na prodej s papíry, jak se postupuje, kde se mám zaregistrovat a kde dostanu papíry pro mláďata? děkuji
Anonymní |12.02.2010 9:39
Nejprve musíte být členem ČSCH v nějaké ZO chovatelů, dále musíte mít zaplacené členské příspěvky pro letošní rok, schválenou CHS a poté si musíte minimálně jednoho z rodičů zaregistrovat, v ideálním případě oba dva. Potom můžete narozeným mláďatům vystavit PP.
Jestliže nemáte rodiče registrované, mláďatům PP nesmíte vystavit a vypíšete jen výpis předků.
Ondřej Výšek |12.02.2010 16:08
Jenom doplním, není nutné mít CHS a i neregistrované morče je možné "uchovnit" - vyplňte PP pouze na přední straně, domluvte si registraci s posuzovatelem a pokud bude morče odpovídat standardu, bude registrováno, ikdyž nejsou známi předci
Jana  - registrace mláďat |15.02.2010 21:37
Děkuji moc, tak registrované rodiče už mám, došel mi i průkaz, zaplacené přízpěvky též. Kde ale prosím dostanu papíry pro mláďata? někde s evyzvedávají nebo musím na nějakou CHS? předem děkuji za cennou radu
Míša K. |16.02.2010 22:49
PP je ke stažení ve složce "download" zde na webu v odseku "info od ZO". je ke stažení volně, nic se neplatí a můžete si jej stahovat dle libosti, vytisknete si jej doma nebo kdekoliv jinde, je to formát A4 a jen si podle předtisku vyplníte. Toť vše :o)
Amywiel  - Přihlášení do ZO na členské schůzi |22.02.2010 10:36
Dobrý den, potřebuji poradit ohledně plánovaného přihlášení do ZO. Chtěla bych se přihlásit a zaplatit poplatky na členské schůzi v neděli 28.2., bude toto možné? Pokud ano, mám před tím vyplnit elektronickou přihlášku nebo přinést vyplněnou tu papírovou?
skinny  - zrušení registrace? |06.03.2010 20:35
Prosím poraďte, před měsícem jsem registrovala své morčátko, ale onemocnělo a bohužel zemřelo. Jak se postupuje - má se registarce nějak zrušit, nebo se to prostě neřeší? děkuji za odpověď
Ondřej Výšek |07.03.2010 17:21
Dobrý den, nemusíte dělat nic.
Lada  - příspěvky |17.03.2010 18:13
Chci se zeptat jsem členem Českého svazu chovatelů Lužice. pokud bych chtěla být členem ZO chovatelů morčat a drobných hlodavců,jaký budu platit poplatek tady. Jestli 100kč jako nový člen, plus k tomu 150kč nebo 400kč?
Míša K. |17.03.2010 19:18
Dobrý večer,
pokud již na letišní rok máte zaplaceno u vaší domovské ch.s. - ČSCH Lužice a dostanete členskou známku od nich, tak u nás platíte 150kč, zlevněný poplatek plus 100kč za nové členství.
M.Sýkorová  - Kde je chyba? |20.03.2010 15:42
Dobrý den před více jak měsícem posílal můj přítel přihlášku i peníze ale nic nám nepřišlo , ani potvrzení členství , ani průkaz, známka nic , můžete mi říct kde se stala chyba?
Michaela Králíčková |20.03.2010 16:25
Dobrý den, na účtu ZO vázne pár plateb, které nejsou identifikovatelné, protože nemají všechny potřebné údaje a čeká se, až se lidi ozvou. Prosím, napište mi na mejl jméno vašeho přítele, kdy bylo placeno a č. účtu, ze kterého se platilo a ideálně print screen obrazovky z výpisu, zakryjte tam klidně další transakce, ty vidět nepotřebujeme, ale je nutné vidět, že platba byla stržena z vašeho účtu. zároveň tam bude i vidět, na jaký učet jste platili a jak jste platbu identifikovali.
Pokud jste vyplnili papírovou přihlášku, tak tam je na zpracování daleko víc času - do konce následujícího měsíce od podání, čili přihláška podaná v únoru se může zpracovávat do konce března. Pokud to bylo on-line přes web, je to podstatně rychlejší, pokud se nedohledává nějaká špatně identifikovatelná platba. pokud jste platili na poště, ofoťte nám svrzenku a pošlete na cemela@centrum.cz
Více směřujte prosím také na tento email, díky.
Míša Králíčková
Straková |28.03.2010 8:44
Dobrý den,
přihlásila jsem se minulý rok v létě a požádala jsem v emailu o zaslání certifikátu, ale doposud nedošel, můžete mi ho poslat? Děkuji
Míša K. |28.03.2010 13:58
Dobrý den,
Certifikát se nezasílá jen na základě emailu. Pokud jste členem ZOCHMH, tak ano, požádáte emailem, ale váznou k němu poplatky, které musíte poslat na účet ZO a na základě toho je vyhotoven a poslán Certifikát. Pokud jste platila, zašlete prosím potvrzení o platbě z vašeho účtu nebo ofocený ústřižek stvrzenky, abychom věděli, že platba již proběhla a následně, pokud by se platba ztratila, bylo by potřeba začít s reklamačním řízením, aby vám banka/pošta.. peníze vrátila. Kdy jste platila a jak byla platba identifikována? Raději na email cemela@centrum , abychom to nemusely řešit tady veřejně.
Díky, Míša Králíčková
Anonymní  - Změna názvu CHS |09.04.2010 7:52
Dobrý den,
je možné nechat si změnit název své chovatelské stanice?
Michaela Králíčková |09.04.2010 18:38
Dobrý den,
je to velice nežádoucí a záleží na důvodu změny, vše posuzují individuálně členi ÚOK. Názvy chs. jsou doživotní a jedinečné, je nutné se vyhnout tomu, aby se názvy střídali jako ponožky např.
denisa  - nechápu |25.06.2010 17:42
když se zaregistruju tak za uznání názvu chs se něco platí

a jaký je rozdíl mezi registrovaným a řádným členem
předem děkuji
Anonymní |25.06.2010 18:34
Uznání názvu CHS je zdarma, podmínkou je členství v ČSCH + zaplacené příspěvky.

Řádný člen ZO je člen, který má zaplacené příspěvky na příslušný kalendářní rok a dostává v naší ZO průkazku i známku ČSCH.

Registrovaný člen je člen, který si platí známku ČSCH v jiné ZO, která mu vydala průkazku.
Nellie  - Nejde mi to :( |29.06.2010 12:06
Chci vyplnit formulář ale když klikni na tento odkaz '' http://www.klubmorcat.cz/vytvorit-ucet.html ''
Tak se mi tam ukaže necosi že nejde stránka zobrazit :( Zkoušela jsem to hodněkrát ale nejde :(

Co mám udělat abych se mohla zaregistrovat ??
Moc ráda bych chtěla být členem ZO..
Michaela Králíčková |06.07.2010 21:02
Už se vám to povedlo? jde to?
Dagmar Keindlová  - Přihláška do klubu |06.07.2010 12:16
Dobrý den,
poslala jsem přihlášku do klubu (byla mi potvrzena na mail) a 18.5.2010 jsem zaplatila členský příspěvek. Zatím jsem ale nedostala žádné potvrzení, že jsem byla přijata. Kam se mohu obrátit pro informaci, případně kam mám poslat oskenovanot platbu? Děkuji
Michaela Králíčková |06.07.2010 21:03
Dobrý den,
vše prosím směřujte na předsedkyni ZO Andreu Kroftovou - andrea@klubmorcat.cz , díky, jistě se vše vysvětlí :)
Nellie  - Ano jde :) |07.07.2010 11:19
Takže konečně už to jde :)
Děkuji :)
Anonymní |08.07.2010 11:43
Díky moc, už je vše OK.
Lukáš |22.07.2010 15:25
Zdravím. Minulý táden jsem poslal pladbu (400+100.-) a přihlášku. Ještě mi nepřišla žádná odpověď. Chci se zeptat jestli i ten potvrzovací mail přijde do dvou měsícu, nebo dříve. Děkuji
Aktualizováno Pondělí, 17 Květen 2010 19:23
 
Stranka vygenerovana za 0.30 sekund
(C) 2008-2010 ZO chovatelů morčat a jiných drobných hlodavců - Ondřej Výšek
Plně podporované prohlížeče - FireFox; Opera; Apple Safari; MS IE 7,8 (IE 6 a starší nejsou podporovány)