ZO Chovatelů morčat a jiných drobných hlodavců

19.8.-22.8.2010 - 11.Speciální výstava morčat Praha - 11th cavy show Prague

19.8.-22.8.2010 - 11.Speciální výstava morčat Praha - 11th cavy show Prague

Tisk Email
(39 hlasů)
Napsal uživatel Ondřej Výšek   
Neděle, 13 Září 2009 23:38

1008-11spec-72 Výstava se uskuteční v areálu ekologické farmy "Toulcův Dvůr"

Posuzovatel standard A - Lena Tysk, Švédsko
Posuzovatel standard B - Mateusz Kozuch, Polsko

Kapacita výstavy: A - 300, B - 50, B nazí - 100, C - 30, Prodej - 30

Výstavní podmínky
Registrace na výstavu od 7.7.2010
 

Plakát pro tisk A4

Podpořte Speciální výstavu umístěním banneru (animace či obrázku na Vaše stránky)

1008-morce

Banner: HTML kód pro Vaše stránky

Pro mapu lokality klikněte na celý článek...

JavaScript must be enabled in order for you to use Google Maps.
However, it seems JavaScript is either disabled or not supported by your browser.
To view Google Maps, enable JavaScript by changing your browser options, and then try again.

Komentářů
Přidat Nový Hledat
+/-
Přidat komentář
Jméno:
Email:
 
Název:
 
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):!:
:?::idea::arrow:
 
Prosím, vložte text z obrázku (anti-SPAM ochrana).
Eva Hrušková  - Baner |17.04.2010 20:22
Já bych ten krásný banner tak strašně ráda dala na své stránky, ale neumím to.
Eva Šetinová  - registrace |20.04.2010 16:59
:P Už se s morčákama moc těšíme.Každej den koukám,jestli už tady nebude datum registrace.Nerada bych aby nám to uteklo.
Eduard Nováček  - Skinny v mazlíčcích |01.05.2010 9:00
Ahoj!
Koukal sem že výstava je čtvrtek až neděle. A skinníci "jenom" v sobotu? - to tam budou pouze tento jeden den nebo také od čtvrtka do neděle a v sobotu se posuzovat? Chtěl bych přihlásit jednu na výstavu a dva-tři do mazlíků, tak se předem ptám... Děkuji Eda
Míša K. |02.05.2010 21:38
Ahoj,
skiníci budou opravdu jen ten jeden den, díky své náchylnosti si je majitelé přivezou v sobotu a zase si je v sobotu odvezou. Samzořejmě se najdou i tací, kteří přijedou třeba z Moravy a nepovezou jen skiníky, ale i dlouhány nebo kraťase a tak tam jejich skiníci budou bydlet v plastboxech až do neděle, ale to je jen na triko toho vystavoatele. Většinou tam ale tihle vsytavoatelé pomáhají s pořádáním a tak si morčouny ohlídají a nenechají je tam ty 4 dny napospas všem ostatním :o) Takže klasicky bude v sobotu ráno přejímka skiníku, pak poosuzení a ten den jejich vyhlášení.
G. a J.Dvořákovi  - výstava 19.8.2010 |09.05.2010 14:35
Dobrý den,jsme chs ze sparty,prosím radi bychom se zůčastnili výstavy s morčátkem co mám ted udělat?naše první výstava.Děkuji předem G.Dvořáková
Ondřej Výšek |09.05.2010 19:01
Dobrý den, v podstatě jediné co je potřeba, tak je se přihlásit na výstavu. Jinak potom třeba http://klubmorcat.cz/morcata/a-ted-babo-rad-aneb-co-pred-prvni-vystavou.html dál http://klubmorcat.cz/morcata/jak-pred-prvni-vystavou-trocha-zamysleni-nad-kvalitnim-chovem-aneb-babo-rad-podruhe.html a také http://klubmorcat.cz/morcata/standardy-a-b-c-aneb-babo-rad-co-to-vlastne-je.html
Petra  - dotaz |17.06.2010 18:05
dobrý den, chtěla bych se zeptat, který den budou k vidění krátkosrstá a dlouhosrstá morčata? mockrát děkuji.

Petra
Anonymní |17.06.2010 18:41
Krátkosrstá a dlouhosrstá morčata budou vystavena po celou dobu výstavy, tedy od čtvrtka do neděle. V sobotu bude výstava pro bezsrstá.
Iva Kozová  - 99 přihlášených alpak? |07.07.2010 13:58
Dobrý den, koukala jsem na průbežné registrace na Speciálku a je tam, že je přihlášeno 99 alpak...To je asi nějaká chyba ne? Jelikož jsem asi 50. na čekačce, tak mně to celkem zajímá:)
Díky Iva
Ondřej Výšek |07.07.2010 14:03
Dobrý den,
chyba to není, jenom "vychytralost", chudák alpaka je jako první na seznamu, tak se někteří neobtěžují vybírat správné plemeno. Tomuto předejít nejde
Bára  - Registrace |08.07.2010 10:16
Dobrý den, od včerejšího dne čekám na registraci potkanů na výstavu do Prahy, ale furt se nemohu dočkat, přitom máte napsané že rigistrace budou 7.7. a dnes je už 8.7. a přihlášky nemohu furt najít. S pozdravem H.
Barbora Cinová  - Registrace |08.07.2010 11:14
Ano, je tam jenom registrace pro morčata, ale ne pro potkánky, kde si je můžu na výstavu přihlásit?
Míša Králíčková |09.07.2010 17:14
Dobrý den,
nejsou hotové výstavní podmínky, nebyli zatím ZO dodány a tím pádem není možné spustit přihlášky na výstavu. vše se ale řeší a popohání se to co to jde, řešil i posuzovatel pro potkany a ten se dořešil teprve včera. Jakmile přijdou hotové podmínky, ZO nebude váhat a spustí přihlášky na výstavu. Jsou hotové jen podmínky pro morčata a tak je to všude i psáno, potkánci "trošku váznou".
Až to bude, bude informace na přední straně webu :) pokud chcete vědět víc, informujte se u p. Holasové, ta si vzala vše na starosti vše za potkany a má s tím práce až nad hlavu, pokud jí chcete nabídnout pomoc, nebude se jistě bránit :)
Jana Obžerová  - Saten |09.07.2010 14:50
Zaujimalo by ma ako to bude so satenovymi jedincami, kedze v pravidlach sa o tom nic nepise... budu ohodnoteni samostatne alebo sa priclenia k "obycajnym" plemenam? Popripade moze byt par zo satena a nesatena?
Míša K.  - :) |09.07.2010 19:54
Sateni ale jsou také "obyčejné plemeno" :o) nejsou nějak separátní a vyjímeční ve svém plemeni, jde pouze o jinou strukturu srsti, o nic víc. Sateni bývají posuzováni normálně ve třídách s nesatenovými morčaty a byla vždy udělena cena pro Nejlepšího saténa výstavy, hodnoceno ze všech plemen a vybráno klasicky podle bodů. Tato cena není napsána ve výstavních podmínkách, ale nejspíš udělena bude, dá se to napravit a zapracovat :) I satén může vyhrát své plemeno ve své třídě, nezávisle na neastenových morčatech, pokud je to opravdu pěkné typové a dobře stavěné zvíře, v pohodě stíhá nesatenová morčata a může jim vyfouknout cenu :o)
Míša K. |09.07.2010 19:56
Jo a k těm párům - nelze sestavit saten a nesaten, každé je jiná struktura srsti, lze jen stejnáče :)
Jana Obžerová |09.07.2010 21:24
Diky za odpoved, pytam sa hlavne preto, ze som uz parkrat takyto par videla, ale pritom nikde nebolo napisane, ze to tak moze byt...
Anonymní |10.07.2010 10:25
Saténi jsou samostatné plemena, mají i jiný bodovací lístek. Hodnotí se u nich především saténový lesk. Jestliže se sejde více než 5 saténových morčat určitého plemene, bude jim otevřena vlastní třída. Tedy při vystavení 5 a více hladkých saténů, bude udělena cena nejlepšímu hladkému saténovi, tato morčata tedy budou soutěžit jen mezi sebou v saténech, ne v hladkých. Potom samozřejmě mohou zasáhnout do celkových pořadí.
Pár nelze sestavit ze saténa a nesaténa, protože jsou to 2 plemena.
Míša K. |10.07.2010 14:09
Aha, tak já celou dobu žila v domnění, že sateni nejsou jiné plemeno, ale samozřejmě se můžu mýlit. Jiný lístek mají, to ano, samozřejmě a o to ani podle mě nešlo, já jen, že na výstavách nebývají zvlášť mimo to "své" plemeno, ale bývají hodnocení právě s těmi normálními, v plemeni které sami jsou a stejně tak bývají vyhodnocováni a není pravidlem, že se vyhodnocují sateni zvlášť, když je tam třeba jen jeden... tak teď v tom mám zmatek :confused:
Můžu jen pro informaci vědět, kdo to psal, aby odpověď nebyla anonymní? díky :)
Jana Obžerová  - pre obe :) |10.07.2010 18:29
tak odpoved od anonyma mi je teda tiez novinkou, je to podla noveho standardu? viem, napr. ze v Rychnove bol saten normalne pricleneny k "obycajnym" ale tam bolo v podmienkach jasne napisane, ze sa nedelia morcata na ne/saten... a pravdu poviediac som na vystave este 5 satenov pokope nevidela :confused:
Denisa Vítková |10.07.2010 19:48
Saténová plemena morčat byla i v minulém standardu vypsána vedle nesaténových (tabulka s přehledem plemen na začátku), takže žádná novinka to není. Záleží na pořadateli jaké třídy a skupiny vypíše. Třeba na loňské speciálce to rozdělené bylo a zadávalo se nej. hladké a nej. hladký satén atd. Na menších výstavách se asi nesejde moc saténů, aby mezi sebou mohli soutěžit a saténové a nesaténové se spojují. Třeba v zahraničí jsou skupiny, kde mezi sebou soutěží hladké, crested, rozeta, protože jich je málo a vítěz se potom může ucházet o celkové umístění.
Jana Obžerová |10.07.2010 21:29
jj to viem, ze su oddelene, len som sa s tym nestretla na vystavach.. cele to vlastne vzniklo na zaklade toho, ze ked sa hlasim cez regis. system na vystavu nikdy nie je saten dany ako saten ale objavi sa len v seltiach alebo v coronetoch...
Anonymní |11.07.2010 9:47
Samozřejmě. Plemeno je vždy šeltie satén, coronet satén, hladké satén atd. Není jen samostatně satén.
Jana Obžerová |11.07.2010 10:32
myslene ako:
prihlasim seltiu saten a v regis. systeme je seltia +1, tj nenapise sa, ze je prihlasena jedna seltia saten, ale pripocita sa len k seltiam...

je mi jasne ze sa nepise, saten +1

edit: prikladam aj link, co myslim, ani v losenickej ani na specialke nie su ukazani sateni, pritom viem, ze tam mam prihlasenych, ak je to samostatne plemeno, tak by sa to podla mna malo zobrazovat:

http://vystavy.klubmorcat.cz/index.php?option=com_vystavyregister&Itemid=32
Míša K. |11.07.2010 16:02
Deniso, moc díky za objasnění, tím pádem není pravda to co jsem psala výše, beru zpět a omlouvám se za špatné rady a jdu si to nacpat do hlavy :o))
Míša K. |11.07.2010 16:28
Ondra to teď v Registračním systému poopravil, již se zobrazují i satenová plemena, aby vše bylo přehlednější :o)
Ondřej Výšek  - Saténi |11.07.2010 17:57
Na speciální výstavě v Praze - pokud bude v daném plemeni nejméně 5 saténů, budou posouzeni jako samostatné plemeno. U ostatních výstav je věcí pořadatele, zdali satény posoudí/vyhlásí zvlášť či nikoliv. U speciálky se to prozatím týká hladkých, texelů a alpak, uvidíme, jak to bude při uzávěrce. Tím bych si dovolil diskuzi na téma saténi uzavřít :)
Jana Vránová  - Registrace |03.08.2010 12:57
Dobrý den! Chtěla jsem se zeptat na registrace morčat na výstavě. Když nebudu žádné morče vystavovat, ale chci jich nechat několik zaregistrovat, jak postupovat? Děkuji
Ondřej Výšek |15.08.2010 17:37
Viz informace na hlavní stránce v programu - http://klubmorcat.cz/hlavni-stranka/program-specialnich-vystav-v-roce-2010.html
Markéta  - Trasa mhd na výstavu |15.08.2010 13:34
Dobrý den mohli byste napsat nějaké vodítko , jak se na výstavu dostat veřejnou dopravou ? Loni to tu bylo a teď to jaksi nemůžu najít . Děkuji
Ondřej Výšek |15.08.2010 17:35
Viz hlavní stránka http://klubmorcat.cz/hlavni-stranka/doprava-mhd-na-specialni-vystavy.html
Petra  - Registrace? |15.08.2010 14:35
Dobrý den, taky by mě zajimalo jak to bude s tou registrací morčat.Může prosím někdo odpovědět?
Ondřej Výšek |15.08.2010 17:20
Viz program na hlavní stránce.
Alena  - Prodej morčat |16.08.2010 22:58
Dobrý večer, chci se zeptat,který den je výstava morčíků US TEDDY, a zdali bude na výstavě i možnost nějaké morčátko koupit..Děkuji za odpověd.
Míša K. |16.08.2010 23:11
Toto plemeno bude přítomno již od čtvrtka a budou až do konce výstavy, na výstavě bude jistě plno morčátek k prodeji, největší výběr tradičně již od čtvrtka, kdy výstava začíná, ale i na víkend je stále z čeho vybírat.
Pavel Maier  - je vystava prodejni? |17.08.2010 14:33
Ahoj priznivci morcatek, je prosim vystava prodejni?
moc diky za info
Ondřej Výšek |17.08.2010 16:42
Dobrý den, kromě vystavených morčat bude také přítomno více jak 60 prodejních klecí s rozličnými plemeny morčat - tedy ano, částečně je výstava prodejní.
Vendy  - dotaz |18.08.2010 9:07
Dobrý den,
už se na výstavu moooc těším !!! :)
Mám jen otázku - může se tam fotit či natáčet ?
Díky za odpověď, přeji hezký den !
S pozdravem Vendy
Míša K. |18.08.2010 12:27
Jistě, není to problém :o)
Blanka  - Toulcův dvůr |18.08.2010 12:02
Dobrý den, jen jsem se chtěla zeptat, zda bude možné na výstavě koupit přenosku v prípadě, že si morčátko budeme chtít koupit?Ostatní potřeby už doma máme.
Děkuji
Míša K. |18.08.2010 12:28
Ano, budou zde mít stánky i prodejci s chovatelskými potřebami, na výběr bude jistě ne jedna přepravka :o)
aja  - zahájení |19.08.2010 6:01
můžu se zeptat od kolika hodin do kolika výstava bude - den čtvrtek?
Ondřej Výšek |19.08.2010 23:15
Odpovídám pozdě, ale přeci - viz program na hlavní straně - čt-so 9-19, neděle pak 9-16
Aktualizováno Pondělí, 03 Květen 2010 10:21
 
Stranka vygenerovana za 0.29 sekund
(C) 2008-2010 ZO chovatelů morčat a jiných drobných hlodavců - Ondřej Výšek
Plně podporované prohlížeče - FireFox; Opera; Apple Safari; MS IE 7,8 (IE 6 a starší nejsou podporovány)